Wat is het verschil in afmeting van het logo?
Voorheen had het standaard logo een resolutie van 100 x 60 pixels en het vierkante logo een resolutie van 50 x 50 pixels. De maximale bestandsgrootte was 2 MB.
Tegenwoordig heeft het logo een resolutie van 400 x 400 pixels (minimaal 300 x 300 pixels). De maximale bestandsgrootte is 4 MB. Dit logo wordt straks overal gebruikt en vervangt dus naast het standaard logo, ook het vierkante logo.
Zullen de wijzigingen van mijn logo direct worden doorgevoerd?
Wanneer je een nieuw logo geplaatst hebt, zal het standaard logo tot 60×60 pixels worden teruggebracht en op dezelfde plaats worden getoond. Het vierkante logo wordt compleet vervangen door jouw nieuw geüploade logo.
Wat gebeurt er als ik mijn logo niet vervang?
LinkedIn zal dan de lege ruimte rondom je logo in de toekomst vullen met een witte padding. Dit ziet er natuurlijk niet professioneel uit en daarom is het verstanding je logo op LinkedIn zo snel mogelijk aan te passen. Het nieuwe logo zal op verschillende platformen worden gebruikt voor verschillende LinkedIn produkten.
Sharing is caring
Ik heb je in net uitgelegd hoe en waarom je per direct een nieuw logo op je LinkedIn bedrijfspagina moet plaatsen. Had je wat aan dit artikel, like & deel dit dan alsjeblieft met je netwerk.